mandag, november 08, 2004

Innbrudd!

Fikk en aldri så liten overraskelse da jeg kom ut til bilen i dag morges. Jeg hadde fått air-condition og det helt gratis. Vinduet på min sidet var flyttet fra der det skulle være og ned i setet mitt, men i svært mange fler biter. DER starter en enorm papir mølle. Nå hadde ikke den som hadde gjort dette stjålet så veldig mye med seg, faktisk så lite at jeg gladelig ville gitt ham dette hvis han bare lot være med å lage alt dette bryet for meg. Først kontakte forsikrings selskapet, så ringe politiet, så opp på Majorstuen politikammer for å anmelde forholdet og fylle ut skjemaer i lange bananer. Så opp på verskted med bil (også der er de glad i papir) hente et utall skjemaer fra kontoret til forsikringsselskapet og på toppen av det hele, ikke noen bil på et par dager.

Som om ikke dette var nok så fornærmer tyven meg på det groveste. Jeg hadde 3 cd'er som lå i bilen og han stikker av med to, men lar Bowie cd'en ligge igjen!

Dette er han nå den heldige eier av:

1 stk. "Lær veske innholdene litt littratur"
1 stk. "Liten skulderveske m/ innhold (førerkort etc)"
2 stk. "Cd. "Uncle Tupelo - Still feel gone" og "Doves - The Last Broadcast""
1 stk. "Bok. "Pondus - Andre Omgang""