tirsdag, november 09, 2004

Racetrack

Da er operasjon "hvorfor i all verden gjør jeg dette" i gang. Hver morgen fremover (med unntak av de jeg jobber) skal jeg stå relativt tidlig opp og ta meg en løpetur. Dette er jo da for å få litt liv i den ellers falleferdige skrotten. Slike forsetter holder jo som relge rundt en 3-4 dager før fornuften (og senga) tar en. Derfor tenkte jeg at hvis jeg deler dette med alle dere så skal det fungere som et slags indre pressmiddel. Løypa er allerede valgt og er som følger:



Jeg vet ikke helt hvor langt det er eller hvor lang tid jeg vil bruke, men når første tur er unnagjort så skal jeg sette opp en tid som jeg skal prøve og komme under. Jeg vil også lage en slags oversikt, slik at jeg kan se fremgangen. Lurer litt på om jeg skal løpe trasèn enn eller to ganger, men tror jeg begynner med en for ikke å gape over for mye. I morgen kommer altså første reslutat..... her kunne jeg forresten trenge litt tips til hvordan jeg skal legge opp løpet.