tirsdag, november 16, 2004

Jeg møtte Elvis!!

Før du begynner å ringe Gaustad for å høre om de mangler en pasient så la meg få understreke at det her dreier seg om Elvis COSTELLO!! Jeg traff ham på Gardemoen i går og slo av en liten prat. Jeg ble stående og lure på om det er litt teit/barnslig å spørre om autografen, men han så pennen i hånden og begynte og skrive uten at jeg sa noe, så han løste problemet mitt for meg.



Her skal det da stå noe slik som "Best whises, E Costello" eller noe slikt. Kanskje det egentlig står "Go away creep"?? Han var sammen med kjæresten sin Diana Krall som hadde hatt konsert i Oslo kvelden før. Hun har visst bodd i Oslo og bl.a spilt piano i lobbyen til Hotel Continental. Hyggelig var de begge to og hadde det tygligvis ikke travelt.

For de som ikke kjenner så veldig godt til Elvis Costello så er han en svært så interresant musikalsk person. Han vært med på MANGE forskjellige prosjekter med folk fra Burt Baccharat til Anne Sofie von Otter. Av de plaene jeg virkelig kan anbefale er "My Aim is True" som kom ut i 1977 og inneholder bl.a den nydelige låten "Alison"