mandag, oktober 10, 2005

In a burning ring of fire

7 stk okser på hyttetur til Alvdal, med 30 rørbomber og en haug med propan. Resultat: Tur til sykehuset på Tynset. Ikke meg vel og merke. Det er første gang i mitt liv jeg har sett noen stå midt inne i et flammehav, om enn for bare et sekund så var det rimelig uvirkelig. Øyebryn og skjegg er oppskrytt.

Tomatbønner, kjøtt, flest, egg, erter og bacon gir til slutt en hytte atmosfære som er mer lett antennelig enn butan gass og som lukter værre enn noe offentlig toalett. Hyggelig var det derimot og veldig morsomt. Kjære onkel, hvis du finner en masse små ørret biter på taket på hytta så skal du vite at vi plukket opp så mye vi kunne. I det hele tatt er det å sprenge ting utrolig moro, barnslig kanskje, men moro.

Edit: Ja, der gikk det jo opp for meg at slekten min faktisk av og til leser denne bloggen. Når skal jeg lære? Da spørs det hvor lenge "eh...neida, han bare ramla på bålet" unnskyldningen holder. Kloms!