lørdag, september 17, 2005

Tilbake og like langt...

På Mandag morgen reiser jeg tilbake til USA igjen. Denne gangen bærer det avsted til San Francisco. Der møter jeg noen av de jeg ble kjent med i Anchorage. Vi skal ha en road trip til Austin i Texas og overvære Austin City Limits Festival.

Vi skal kjøre ned langs kysten av California (gjorde jeg ikke det senest i oktober i fjor?) og inn i landet før vi kommer inn i cowboy land, Texas. Har ikke peiling på hvordan vi skal bo osv, men det årnær sæ!

Da skal jeg slenge på meg en kåbbåy hatt og bli ku gutt.

Kanskje blir det en burger at the rodeo også???

Move 'em on, hit 'em up, hit 'em up, move 'em on
Move 'em on, hit 'em up
Rawhide
Cut 'em out, ride 'em in, ride 'em im,
let 'em out, cut 'im out, Ride on in
Rawhide!
H'yah! H'yah!

rollin' rollin' rollin'

YIHAAAA!!!