søndag, september 04, 2005

Brackish Boy konsert i Anchorage

Voff voff!! "Brackish Boy" skal spille i Anchorage i kveld. Han skal aapne for et annet band og har faatt tildelt 15 verdifulle minutter som han skal fylle med noe som helst boer vaere en smule interresant. Jeg faar laane en gitar av en type i bandet jeg skal aapne for. Det er med skrekkblandet fryd jeg ser frem til dette, det blir baade min foerste solo konsert noensinne og samtidig den foerste konserten jeg holder i utlandet, selv om det kanskje er litt droeyt aa kalle en 15 min spot for konsert.

Klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal spille, saa i mellomtiden sitter jeg aa syr litt paa en kul og fael jakke jeg kjoepte secondhand i dag. Den blir nok kul slutt.

Saa alle er hjertelig velkomme til "Bittos" i kveld. Det koster 5$ aa komme inn. Vaer saa snill aa ikke kast groennsaker paa oppvarmeren.