lørdag, august 27, 2005

Anchorage

Da er foerste (fillern, ingen ae, oe eller aa) natten unnagjort. Jeg er i Anchorage. Ligger paa hostell. Leser Erlend Loe. Han har bare korte setninger. Altfor mye punktum. Jeg blir sliten av aa lese Erlend Loe. Sliten. Naa.

Uansett, jeg har havnet paa rom sammen med 5 andre gutter. En av dem vekket oss alle sammen midt paa nattten i det han hylte p.g.a mareritt. Noen spanjoler andre engelskmenn. Alle litt rare, sikkert jeg ogsaa.

Hva i all verden skal jeg gjore her i Alaska? Har ikke peiling. I dag tenkte jeg at jeg skulle ta meg en tur paa universitet her, skal visst vaere fint og i dag viser de en film om japanesernes innvadering av Alaska. I morgen vil jeg se bjoern.

Paa tide aa begynne aa tusle litt rundt og oppdage Anchorage.

Tusen takk for alle oensker om god reise. Vil dere ha kort saa bare skrive navn og adresse her. Alle som skriver faar. Lover.

Naa maa jeg ut og snuse inn dette omraadet som Cook en gang "oppdaget". Jeg tror han var en bra mann.