tirsdag, september 06, 2005

Det hele gaar saa fort

Dagene flyr. Vaeret er elendig. Konserten var derimot en suksess, det hjalp at jeg fortalte hele salen at jeg var kommet fra Norge bare for aa spille 3 laater for dem for saa aa reise hjem igjen. De fikk hoere "My Hero", "85 weeks" og "Brackish Boy". Etterpaa fortalte jeg publikum at de skulle fortelle alle sammen at jeg hadde kommet ned fra himmelen i en diger ball og at det hele hadde vaert fantastisk foer jeg igjen reiste avgaarde i ballen min. "You and I know thats not true, but they don't know that!" Skapte en del morsomme historier rundt om i lokalet etterpaa.

Har blitt en kloepper til aa kaste en amerikans fotball. Etter aa ha kastet som en jente i et par dager kommer det seg veldig.

Har dere forresten smakt aprikos oel? Hoeres grusomt ut tenker dere kanskje, vel, det er det faktisk ikke.

P.g.a farlig "wildlife" her er det vanlig at ALLE har vaapen. De jeg bor hos har baade rifle, hagle og en haandfull haandvaapen. Naar de skal ut aa gaa i naturen har de som oftest med seg skytevaapen for aa kunne beskytte seg. For at de skal ha det lett tilgjengelig har de hylster rundt ryggen. Foeler meg rimelig James Bond naar jeg har en Colt 45 i et hylster under armen.