onsdag, januar 04, 2006

Kalde dager

Bryllup i Ålesund. Brune puber i Køben. Kaldt i Oslo. Der har du kort oppsumert de siste dagers hendelser for min del.

I dag har det vært visning i huset der jeg bor. Derfor har jeg fått betalt for å rydde i min egen leilighet og vaske den ned. De som eier huset ville veldig gjerne vise den frem fra sin beste side. Jeg har ikke fått betalt for å rydde hos meg selv siden jeg fikk ukepenger. I tillegg ble jeg kastet ut før visningen. Dette fordi i følge megler så var det best at det ikke var noen i huset under visningen fordi de som kom på visning ikke ville tørre og spørre ærlige spørsmål hvis eierne var tilstedet. Jeg tok derfor turen til plattis og kom hjem igjen med følgende:

Sonic Youth - Goo (hvor ble den andre av? Forsvunnet den også)
Antony and The Johnsons - ST (var litt treig med den)
Bruce Springsteen - Greetings From Asbury Park N.J. (pliktkjøp som Morten kaller det)

Har du forresten lyst til å kjøpe huset der jeg bor kan du ihvertfall SE på det her...