mandag, desember 19, 2005

Syk

Det værste med å våkne opp det er når jeg er syk, magen min er fæl og dum og skallen min er myk

Jepp, syk som en hyssing. Hodet fullt av bomull. Skal ikke klage, etter å ha lest dette innlegget så har jeg bestemt meg for at det skal mye til før jeg skal klage.

Helgen kom og gikk. Når jeg ser tilbake på den så virker den litt rar. Hvorfor? Fordi det virker som om alt jeg har gjort denne helgen har jeg gjort før. Så mangen ganger.

Fredag kveld var jeg på kino med Jokke og så King Kong. For det første varer filmen i nærmere 3 timer og spesial effektene blir etterhvert altfor altfor mye. Jeg ble bare sliten av å se filmen. Har du sett Jurassic Park har du også sett King Kong.

Lørdag kveld skulle Kina Malen og jeg finne på noe, etter mye frem og tilbake bestemte vi oss for å gå på kino. Etter enda mer frem og tilbake bestemte vi (vi??)oss for å se, jada akkurat, King Kong. Jeg er et svakt menneske. Vel, uansett, etter kinoen var vi begge litt øl tørst. Vi dro på LOMPA! Kvelden tok seg betraktelig opp. Alle var der. Mannen med det digre skjegget, den forfylle lillesøstra til Eli Rygg (tror jeg) og en gjeng med polakker som sjekka opp eldre norske damer. Orkesteret for kvelden var en type som spilte gitar og hadde resten av musikerne gjemt inne i en dat-spiller. Han spilte bl.a Ricky Martin men kunne ikke et ord spansk. Han sang bare det han trodde Ricky sang sånn rent fonestisk, bortsett fra "Olè Olè Olè", der var han helt med. Sånn rundt 03 stengte Lompa og vi måtte gå. Jeg GIKK fra Lompa og hjem, via Majorstua. Det var kaldt og jeg er rimelig sikker på at det var da jeg la grunnlaget for sykdommen.

Søndag var jeg ikke engang utenfor døra en eneste gang.

Konklusjon: Tilbring heller et par timer på Lompa enn å se King Kong.