lørdag, desember 03, 2005

Tannlege blues

Har vært uten internett forbindelse i noen dager, derfor den trege oppdateringen.

Denne uken har nå passert sånn nogenlunde greit. Hadde et besøk hos tannlegen på torsdag for å rotfylle, det var ikke noe gøy. Det endte med 4 sprøyter hvorav den siste rett i nerven. Damen som utførte bragden var helt fersk i gamet og omtrent like nervøs som meg, det gjorde meg ikke mindre nervøs enn jeg var fra før. Jeg er rimelig pyse for smerte i tenna og når hun plutselig kom borti et vondt punkt reagerte jeg slik at hun skvatt to meter bakover og ba masse masse om unnskyldning. Nedenfor ser du 3 bilder, det ene av Arild strappet fast i en torturstol, et bilde av tortur redskapene og det siste er et uklart bilde av den lille nerven som til slutt måtte gi tapt for kvinnen med de skarpe lydene.



Ellers er nå studio i hjemmet ferdig og Morten har vært så snill og gi meg innføring i Cubase så nå er jeg i full gang med å spille inn musikk. Noe som går utover naboer og innventar i leiligheten. Man må jo bare bruke det man har for hånden når man har begrenset utvalg i instrumenter.

Dette kan bli gøy.