mandag, november 21, 2005

"Det er siste sommerferiedag....."

Saa er det uboennhoerlig slutt. I morgen reiser jeg hjem igjem.

Har i dag bare sittet under en parasoll paa stranden og lest "Maskeblomst familien" av LSC. Siden de fleste jobber paa dagen saa er det ikke saa veldig mye aa finne paa.

Spilte fotball i gaar. Det er ikke noe de gjoer ofte her og selv om jeg ikke er noen Beckham selv saa var det morsomt aa endelig vaere god i noe. Jeg driblet ekstra mye for vise meg frem...hehehe. Smaajentene hylte av begeistring. Dette litt for aa veie opp at jeg var total slakt i et lokal oppgjoer i strand-volleyball litt tidligere paa dagen.

Uansett saa er denne ferien snart over. Jeg synes allerde jeg kan kjenne hvordan det er aa sette seg inn i en kald bil paa Gardemoen. Urk...Gardemoen, er en stund siden jeg har tenkt paa det stedet.

Oenske Arild: Hvorfor ikke bli her en uke til. Du har jo ferie til uti desember.

Realist Arild: Du maa betale regninger.

OeA: Kan du ikke betale over internett da?

RA: Nei, du har ikke den kode kalkulatoren med deg, dessuten maa du ordne opp i noe arbeid ting.

OeA: Er det VIRKELIG noedvendig?

RA: Ja!

OeA: Aesj!

RA: ja...

Vi sees snart da.