lørdag, november 19, 2005

Guam muaG

Ja, da var vi her igjen. Tiden gaar rimelig fort. Magen har kommet seg i orden igjen siden jeg naa kan gaa paa kjente kjaere burger resturanter.

Har i dag spilt en full runde golf og spilt baseball i 3 timer etterpaa, saa naa er armene rimelig lange og slitne.

Siden det naa ikke lenger er saann kjempehast med aa komme meg hjem saa blir jeg her i noen dager til.

Er naa i skrivende stund paa sydsiden av oeya hos en familie jeg ikke helt hva heter, men de lager en fantatisk god og skummel Margharita. Har bare aldri skjoent dette med saltet paa toppen for det synes jeg oedelegger drinken.

Situasjons rapport fra AKKURAT naa: Latter, masse latter. Gitarspill i bakgrunnen. En amerikaner som snakker hoeyt (som vanlig). Varmt, klamt. Hund som snerrer i det fjerne. Firdaposten paa bordet (neida, bare tulla).

Hvordan er det der du er, akkurat naa?