søndag, november 06, 2005

Jepp, Yap og dette tar av...

Mine damer og herrer, broedre og soestre...alle...det har i dag vaert 35 C i skyggen i dag.

Er endelig paa Yap. Saa langt er det et eventyr. Har gaatt litt rundt paa oeya og bare tittet litt. Jeg synes jeg drikker hele tiden. Det er noe helt avsindig varmt og fuktig. Det gikk ca 2 timer midt paa dagen i dag hvor jeg ikke drakk noen ting. Da satt jeg meg ned for aa ta en (1! eeeen) oel, den gikk rett i knollen og jeg sleit med aa finne hjem igjen.

Har funnet et dykkerbyraa som jeg skal snakke med i morgen, "Beyond the reef". Er de ikke altfor dyre saa tar jeg jammen dykkerlappen.

Betelnoetter er det store her. ALLE, bortsett fra de svaert faa som betrakter det som et narkotikum, tygger det her. De er roed og faele i kjften og passe sloeve.

Slitsomt aa taste....to be continued.