fredag, oktober 21, 2005

Jau

Da er triangel i boks. Var innom schlagerforlaget sammen med Morten. Jeg så ingen dame bak disken, men Morten sier han så en dame som satt på et kontor og snakket i telefonen, hun var 50+. Så mye for ditto....

Var på "Rust" i går med noen venner. Den ene jenta fikk teksmeldinger fra et nummer hun hadd lagret under navnet "huff". En ting er sikkert, jeg kommer aldri til å tørre og sende henne en teksmelding. Jeg hadde vel blitt lagret under "Å nei!!!" eller "syfilis" (ikke at jeg har det!). Jeg har hatt den tvilsomme glede av å se mitt eget nummer lagret på andres telefoner og det som går igjen er "Rarild". "Bowie" har også vært en gjenganger. Det værste jeg har sett var "glam", men heldigvis var dette lenge før WigWam ble til.

Det er i dag nøyaktig en uke igjen til konsert. Kontrakten er underskrevet og en bøtte brakkvann forlangt. En eller annen Mats skulle visst fikse saken. Det er gutten sin! Jeg tenkte jeg skulle lage en incentive. Hvis det kommer over 200 stykker så skal jeg spille i bare boxern, men siden Christian da garantert hadde funnet en mirakuløs måte å invitere så mange på (høyst sannsynligvis betalt en diger gjeng uteliggere), dropper jeg det.

Nå må jeg rydde.