mandag, oktober 17, 2005

Triangel rangel

Rrrrrrrrrrriiiiinnnnnnngggggggg:

Lys dame stemme: Schalgerforlaget!

Arild: Hei, det er Arild Eriksen som ringer. Du, jeg har et litt merkelig spørsmål til deg.

Lds: Javel

Arild: Fører dere triangler?

Lds: Det er overhodet ikke noe rart spørsmål, vi har flere tusen av dem.

Arild: Jeg trenger èn.

Lds: Det skal vi også kunne klare. Hvilken vil du ha?

Arild: Hva? Kan jeg velge? Er de stemt i forskjellige toner?

Lds: Hehe...nei. Det er bare forskjellige størrelser. De større låter litt dypere enn de mindre.

Arild: Er det kun triangelen? Må jeg kjøpe sånn metalldings til å deise med i tillegg eller finnes det noe du kan anbefale å slå med? Gaffel eller noe sånt kanskje?

Lds: Neida, triangel pinnen følger med så her har du alt du trenger for å sette i gang.

Arild: Koster de mye?

Lds: 50, 60 og 70 kroner etter hvilken størrelse du skal ha

Arild: Følger det med noen form for instruks eller lærebok?

Lds: Hahaha, du skal få et lite privat kurs av meg her i butikken!

Arild: Tusen takk, det gleder jeg meg til!

Lds: Ditto