søndag, oktober 30, 2005

Brackish Boy - en analyse

Brackish Boy hadde altså konsert på Fredag og jeg kan jo selvfølgelig ikke si om det var bra eller dårlig, det for de som var tilstedet heller vurdere. men jeg er ihvertfall veldig fornøyd selv. Synes det gikk veldig bra. Her er setlisten for dem som synes det er noe interresant:

Whatever Happened To Pong
Thalassocracy
85 Weeks
Jean Genie (Filip på gitar)
Holiday Song
Isla De Encanta
Glorius #1 (Morten T på trommer)
No Surrender
Scooter Girl
Sometimes When It Rains
Trompe Le Monde (Christian på triangel)

See You
On The Mend
Space Is Gonna Do Me Good
My Hero
Everlong
Brackish Boy (Morten T på trommer)
Dance War (Morten T på trommer)
"Heroes" (Morten K på gitar)
Aurora (Morten K på gitar)

Den eneste virkelig blødmen jeg kan komme på skjedde under "Glorius #1" når jeg skulle stoppe loopen som hadde laget, men i stedet tok opp en ny loop og dermed måtte jeg stoppe og begynne låten på nytt, ikke så veldig farlig for jeg hadde ikke spilt den så lenge. Noe annet som var trist var at noen hadde rotet bort tråden som triangelet skulle henge i slik at når Christian skulle plinge så måtte han holde i selve triangelen og da ble plinget ganske dempet, desverre. Alle gjeste gjorde uansett en eksellent jobb!! Litt fyrverkeri ble det også. Publikum var veldig overrasket over at det var såpass god lyd og det skal Morten K ha æren for.

Etterpå var det nachspiel på club kontoret, der stod det en kasse pils som takk og den hev vi oss over. Filip forelsket seg bunnløst i en diger Åge Aleksandersen poster og drev hart lobby virksomhet for å få kjøpe den for 85 kr.

Tusen takk til gjestene som faktisk stilte opp og gjorde kjempejobb og til de publikummerne som også stilte opp som social support.