tirsdag, november 01, 2005

Yap, here I come

I morgen følger jeg nesen min helt til Yap. Plutselig ble det tid for å dra. Forlater Oslo og Norge i morgen kl 13 og er på Yap ca kl 21 på torsdag. I mellomtiden skal jeg innom København, Tokyo og Guam. Jeg har ikke lest så altfor mye om Yap i det siste og er ikke helt sikker på hva som møter meg der. Det jeg vet er at dette er stedet jeg skal bo de 3 første nettene:



De har nok internett ett eller annet sted på øya, men vet ikke om det har konstant forbindelse, så vi får se hvor ofte jeg for lest mail og oppdatert blogg. Skal gjøre så godt jeg kan å holde dere oppdatert. Vet ikke helt hvor lenge jeg blir bort, men alt fra 1 - 3 uker.

Har overhodet ingen idè om hva jeg skal gjøre der, kanskje det er nettopp det som skal skje, ingenting. Dykkerlappen kanskje?

Vel, nå må jeg pakke. Kos dere her i kulden/regnet/mørket. Vi sees.