fredag, november 11, 2005

Dykking II

Skal bli deilig aa kunne poste bilder igjen. Siden ser saa kjedelig ut uten noen bilder. Dessuten har jeg paa foelelsen av at jeg skriver det samme hele tiden. Maa vaere kjedelig lesning.

Hadde mitt foerste ordentlige dykk i dag, to faktisk. Begge to var paa ganske grundt vann, ca 13-14 m. Det var faktisk ikke saa mye aa se paa. Det var mest bare for oevelses skyld. derfor var det faktisk litt.....ja, kjedelig. Noen kule koraller med "Lionfish" (svaert giftig), men ellers mye sand. I morgen derimot. I morgen skal jeg ha de to siste dykkene. Da skal vi utenfor revet og virkelig dykke ned paa litt stoerre dyp og se paa heftig marin liv. Ikke helt sikker paa hvor vi skal enda, men jeg har ihvertfall sagt hva jeg oensker og Dave sa at det ikke kom til aa bli noe problem. Er UTROLIG spent paa de dykkene!!!!!!!

Det har vaert skikkelig tropisl regnvaer i dag. Da boetter det ned i slike mengder og med en slik fart at uansett hvor du er saa rekker du ikke under noe tak foer du er kliss klass. Det er som aa skru paa dusjen. Folk gaar rundt aa fryser og hakker tenner, men det er jo knall varmt. Jeg koser meg ihvertfall masse. Tar paa badeshorts og troeye og gaar rundt i regnet.

Hoerte litt paa Travis sin "The Man Who" i gaar, men det var bare skikkelig festbrems. Satte paa Janes Addiction's "Strays" og da ble alt saa mye bedre.

28 C.