onsdag, november 23, 2005

Stillehavssang

Hva er det som har skjedd her? Når jeg kom hjem i går var det mørkt og jeg var trett så jeg fikk ikke med meg så mye før jeg gikk inn i koma og våknet en eller annen gang i løpet av dagen i dag. Når jeg i dag gikk ut så var det grått, svært grått. Det var kaldt, forferdelig kaldt. Ikke noe igjen på trærne. Det rareste av alt var at det var ganske vakkert. Skjønte at jeg hadde kanskje savnet Norge litt alikevel. Dette kommer nok til å gå fort over om det forsatt holder seg så grått og kaldt.

Uansett, her er noen bilder fra turen til Yap. Først gikk turen til Tokyo:



Så er det bilder fra Yap, har kanskje sneket seg inn et bilde eller to fra Guam også:



Til slutt noen bilder fra under vann. Dave (dykkerinstryktør) ble svært fornøyd med to av bildene og vil bruke dem på sin hjemmeside så jeg måtte love og ikke tukle med copyrighten hans (see Dave, I didn't crop the picture :))



Det er selvfølgelig tonnevis mer med bilder, men det får vi heller ta på en fest.