søndag, desember 11, 2005

Flytte

Ja, så har de jeg leier av kjøpt seg nytt hus og skal selge det jeg bor i nå. Det passet meg jo dårlig, men jeg har jo ikke så mye jeg skulle ha sagt. Dette betyr jo at jeg må flytte. Hvor skal jeg flytte? Jeg har nå tenkt på flere løsninger. "YAP!!", tenker dere kanskje. Hmm...jeg har tenkt tanken, men for å være ærlig kunne jeg ikke tenkt å bo fast. Toppen en måned eller to om året. Jeg har ganske lyst til å flytte til utlandet, men litt usikker på hvor. Paris, Brussel, Firenze...valgene er mange. Jeg jobber jo i en bransje som er rimelig lik over hele verden så jeg det skulle ikke være noe problem å skaffe seg en jobb i ett eller annet flyselskap i utlandet, eller jobbe for SAS et sted i Europa.

Et annet valg er selvfølgelig å flytte til et annet sted i Oslo. Det er rimelig mange ledige leiligheter i byen, men skal man ha noe som er greit og ikke betale det hvite ut av øya så må man nesten være to stykker som deler en leilighet. Dette er også et godt alternativ.

En ting er ihvertfall sikkert. Det er kjedelig å flytte. Pakke ned og pakke opp. Vaske ned leilighet. Stappe bilen full. Heldigvis behøver jeg ikke å gjøre noenting før i februar, mars.