torsdag, januar 05, 2006

Kjøtt tjohei

Det er kjedelig å gå på cd jakt i byen alene. Morten bli frisk, du er den eneste kompisen jeg har som ikke jobber på dagtid. Utbytte ble heller magert

Captain Beefheart - Trout Mask Replica

Viser seg nå at jeg må finne meg et nytt sted å bo innen 1 Mars. Da forlater jeg Magnus Barfotsgt. Noen som er på utkikk etter en litt større leilighet? Noen som vil bo sammen med en herskesyk, uberegnelig, manipulerende Bowie freak? Jeg tror jeg er lett å ha med å gjøre (hihihi). Lett å holde ren ihvertfall.

Hentet også sesong 2 av serien "The Wire" i dag. Sesong 1 var helt grei og nå skal jeg se sesong 2 for å se om serien blir dårligere eller bedre. Vet egentlig ikke helt hvorfor jeg skaffet meg den serien in the firsk place. Kunne heller brukt pengene på noe jeg virkelig trenger, som for eks. en bukse. Jeg har nå en eneste bukse igjen som det ikke er hull i.

Jeg har lyst til å flytte laaaaaaaaangt vekk. Jeg vil flytte til ......BELIZE.