onsdag, juni 15, 2005

Inspector Gadget

I dag har vært den store gadget dagen. Har kjøpt en haug med ting som jeg ikke visste at jeg egentlig trengte....

Først ut var en iCar. Det er en dings som gjør at jeg kan bruke iPoden i bilen. Så slipper jeg mer cd styr.

Så kjøpte jeg en ekstern harddisk til pc'en. Jeg har faktisk bare 20GB på den bærbare, men det er nå utvidet med 250GB. Tror jeg har nok tumleplass nå.

Kjøpte også en DVD brenner. Det hadde jeg ikke og ikke vet jeg om jeg får bruk for det heller, men sikkert kjekt å ha. Begge produktene er visst designet av Porsche.

Har vært "liksom pappa" i dag. Hentet barna i barnehagen og vært alene med dem i ettermiddag. Det var ikke vanskelig å finne minstemann i barnehagen, det var bare å gå etter jenta med mest sand rundt kjeften. Deretter brukte vi 25 min på å gå en strekning på ca 300 meter. Det er så utrolig mye interresant å se på visst.

Dessuten har sommeren kommet....yay, endelig......kommer ikke denna gitaren snart da? Er jo gått 2 dager siden jeg vant budrunden......sukk.....