mandag, januar 09, 2006

Sjåpping

Endelig fått litt cash på konto. Da burde man jo komme seg til byen å få kjøpt noe klær. Som tenkt så nesten gjort. Møtte Morten i byen og da var det gjort. De fine klærne jeg kom hjem med var:

Antony and the Johnsons - I Am A Bird Now
Grandaddy - Excerpts From the Diary of Todd Zilla
Bruce Springsteen - Nebraska
Iggy Pop - The Idiot
Broken Social Scene - ST
Tom Waits - Rain Dogs

I tillegg var jeg innom Tannum og kjøpte boken til Bill Bryson som heter "A Short History of Nearly Everything". Den gleder jeg meg storlig til å jafse i meg.

Jeg liker å gå på Justisen å spise pizza, de har nemlig et valg (nr.10) som heter "valgfri". Den benytter Morten og jeg meg av, ikke er den noe dyrere enn de andre valgene heller. Jeg tror vi har funnet frem til en killer pizza kombo nå. I tillegg spiller de de nye cd'ene vi har kjøpt mens vi spiser, hyggelige folk.