fredag, desember 24, 2004

Ekko....eeekkoooooo.....

Klokken nærmer seg 19.00 her på Gardemoen og det er en spesiell atmosfære her. INGEN mennesker. Jeg har akkurat tuslet igjennom hele innenlandsterminalen og jeg var den ENESTE personen på hele piren. Ingen passasjerer, ingen medarbeidere, ingen sikkerhetsvakter....INGEN. Det viser seg at jeg er den eneste som er på jobb på hele innenlands avd. Det er utrolig merkelig, det er fredag og rundt denne tiden er det som regel mer travelt her enn på New York børsen. Nå kan jeg høre en dør åpne seg 30 m borte, høre reklamedisplayene forandre reklame, høre kjølemaskinen inne på en av cafeteriane. Føler det litt slik som Tom Cruise i "Vanilla sky" når han er helt alene i New York.


Hallo? Hallooooo....

Heldigvis så spandere jobben skikkelig middag på oss få som må være på jobb i kveld. Det er også rimelig grei helligdags tillegg for å jobbe nå. Jeg kan ikke huske sist gang det var så deilig å være på jobb.