søndag, desember 12, 2004

Hva om....

Dette er et spørsmål jeg stiller meg selv sånn nesten hver dag. Jeg er er veldig glad i å lage heldelses senarioer i hodet mitt. Noen ganger mens jeg er på jobb lurer jeg fælt på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde gått helt berserk i en cockpit og vridd og skrudd på brytere og trykket på knapper til den store gullmedaljen, det er nemlig nok av dem.


Klikk

Dette er egentlig et litt dårlig bilde fordi hele knappe helvete ligger i taket, men dette gir deg jo en viss idè. Egentlig tror jeg ikke så mye hadde skjedd fordi de går jo over hver bidige knott før de i det hele tatt "pusher" fra gate. MEN de hadde sikkert lurt seg grå på alle de rare innstillingene som de forrige pilotene hadde satt.....vel, hender det at dere får noen slike "hva om?" tanker om ett eller annet?

Ellers:

  • Dato: 12.12.04
  • Tid: 10,07,50
  • Beste tid: 10,07,50
  • Mål: 09,50,00