mandag, november 29, 2004

New additions to the household.

Da har hr. Delay og hr. Turbo Distortion flyttet inn til meg. De tar seg godt ut på gulvet foran forsterkeren og ved siden av de andre herrene der nede. Har over en lengre tid siklet på en Line6dl4delay pedal og nærmest skalv da jeg satte i kontakten. Har hørt den bli brukt av flere gitarister og synes den ofte låter VELDIG tøft. Boss sin Turbo Distortion hadde jeg vel egentlig ikke helt tenkt meg, men nå er den her. Jeg er mest på utkikk etter en Super Overdrive, men til jeg får tak i en så får denne gjøre litt nytte for seg. Den har en grei lyd til solo bruk.

Det som er litt synd er at det ikke fulgte med noen manual til Dl4delay pedalen og den har en haug av innstillinger så jeg tror det blir noen timer med trykk og vri før jeg helt vet hvordan den funker og hvor jeg har de riktige lydene. Jeg har ihvertfall noen timer med kos foran meg!!

Hr. Delay og Hr. Turbo Distortion