fredag, november 26, 2004

Elg i solnedgang/Gardemoen Blues

Til dere (Stine) som har tenkt på å skaffe dere et bord av slaget Eneryda kan her nyte det fine bordet. Det sterke lyset i bakgrunnen er peisen. Ble så fint så.



Til alle dere som har vært på Gardemoen i dag for å reise enn eller annen plass. NEI det er ikke vår feil at det er dårlig vær, NEI jeg vet ikke når det har tenkt til å slutte å sne, NEI flyselskapet jeg jobber for kan ikke styre været, NEI jeg vil ikke betale middagen deres fordi dere ikke kommer dere avgårde p.g.a været, JA jeg synes det er trist at dere mister deres connection, JA du må gjerne velge et annet flyselskap, NEI de får ikke flyene sine avgårde de heller, JA dette er ting du må regne med så lenge du bor i Norge. Tror folk vi holder igjen flyene og lager forsinkelser fordi vi synes det er moro? Jeg gir opp.....sukk...!!