onsdag, desember 01, 2004

Digital kamera

Har veldig lyst på et digital kamera, men vet ikke helt hvor mye jeg skal legge i det. Min bror som jobber med digital kamera mener jeg kan komme langt med et "Olympus mju". Det har 4 megapixler å ser lite og ganske greit ut. På den annen side hadde det vært morsomt med et digitalt speilrefleks kamera, fra Nikon. Det har over 8 megapixler og man kan bytte objektiv. Ulempen er jo at det er langt dyrere. Jeg tar en del bilder, men har ikke så veldig peil på selve kamera så jeg vet ikke helt hva jeg skal gå for.... noen som har tips??

Ellers...

  • Dato: 01.12.04
  • Tid: 10,41,4
  • Beste tid: 10,41,4
  • Mål: 09,50,0

Gjør raske fremskritt, men det er jo forventet at den største fremgangen kommer med en gang. Tror nok at jeg må løpe runden to ganger pr gang når jeg når målet.