tirsdag, november 30, 2004

Arcade Fire/Løping

Nå som alle basiller og ulumskheter skulle være ute av kroppen har jeg ENDELIG kommet ordentlig i gang med operasjon "Hvorfor i all verden gjør jeg dette". Det eneste er vel at selve løypen min kanskje ble litt kort, men jeg for starte med dette så for vi se om jeg kanskje skal løpe runden to ganger. For dere som ikke husker løypen kan dere se den her:



  • Dato: 29/11-04
  • Tid: 11,17,6
  • Beste tid: 11,17,6
  • Mål: 09,50,0

Vi får se om målet er litt hardt tatt i, men da har jeg ihvertfall noe å strekke meg etter.

Ny cd kjøp i dag. "Arcade Fire" (de har forresten en veldig fin hjemmeside!!) med sin plate "Funeral". Har bare rukket og høre gjennom den en gang enda, men det lover godt. Win Butler som synger har en ganske så distink stemme som skiller seg ut i mengden. Tror jeg skal få stor glede av dette albumet. Låten "Crown of Love" har allerede satt seg et sted mellom ambolten og stigbøylen



Arcade Fire - Funeral