mandag, desember 20, 2004

Valgets kval

Etter heftig jobbing i Desember og masse overtid i julen så ser jeg frem til å ha hele Januar fri. Da hadde det vært godt med litt ferie! Problemet er bare det at jeg overhodet ikke vet hvor jeg vil hen. Det høres kanskje litt snobbete eller litt teit ut, men siden jeg jobber i et flyselskap så har jeg mulighet til å kunne reise hvorsomhelst uten at det koster så alt for mye. Jeg vet jeg vil reise, men ikke hvor, jeg er totalt død for ideer. Jeg har lovet Morten en lang helg et eller annet sted, men før eller etter det så vil jeg avgårde. Er det noen av dere som kan komme med forslag? Har dere vært et sted som dere gjerne vil anbefale? Har dere en drøm som dere gjerne vil selge meg? En destinasjon som høres spennende og forlokkende ut?

Jeg vil bli svært takknemlig for gode innspill. Hvis ditt forslag vinner kan jeg love et postkort!!