tirsdag, mai 17, 2005

Back in the USS...eh....Paris.

Jadda, jeg klarte ikke motså fristelsen men fulgte etter Vincent, Stefan og Linn som stakk til Paris. Første flyet ned på Mandag og siste hjem i dag (Tirsdag). Paris så akkurat ut som forrige gang jeg var der, men bare med mer blomster og blader på trærne. Noen bilder:



Det var litt skremmende å komme hjem og lese dette, når jeg visste at jeg hadde vært der bare noen timer før det skjedde. Glad jeg ikke opplevde det.

En ting som er bra med Paris er det du kan kjøpe i butikkene der. Skal det være en dose "ja vel"? Eller kanskje en "dash"?



Brukte forresten store deler av dagen i dag til å gå rundt og titte i instrument forretninger. Det er helt utrolig hvor mange butikker det er som selger KUN kontrabasser....snodig. Vel, hjemme igjen nå og i morgen er det på'n igjen med Hydro og vinduer......sukk.....