tirsdag, mai 03, 2005

En pakt med meg selv

Jeg har bestemt meg for noen ting. Dette er ting jeg skal gjøre/ikke gjøre sommeren 2005, eller skal vi ihvertfall si ut Juli. Det er 3 måneder fra nå. I løpet av den tiden skal jeg:

  • Bli LITT brun (for en gangs skyld)
  • Ligge unna Grandiosan
  • Seile mer enn i fjor
  • Komme meg på hytta ihvertfall 3 ganger
  • Gå på minst 5 minneverdige konserter
  • Spise frukt HVER dag
  • Stå opp en time tidligere enn vanlig på fridager.
  • Endelig få besøkt venner i Belgia
  • Få satt bilen på service
  • Få løpt ihvertfall ett halvmaraton
  • Være litt mer kreativ på kjøkkenet/lære meg å wok'e
  • Få spilt inn noen flere låter
  • Slutte å si "Se i nåde" (Pondus har altfor stor påvirkningskraft på meg)

Dette burde da være overkommelig. Greie mål, ikke altfor store, men da også mulige å nå. Det vanskeligste blir nok det med Grandisen, redd jeg kommer til å ryke en kveld jeg er sliten.

Vi starter NÅ!!! ....................(og der fikk jeg lyst på Grandis...)