torsdag, april 28, 2005

Pikeværelse

Ja, da har jeg flyttet fra den fine leiligheten min til et lite rom på loftet. Det er nesten litt vel koselig her oppe. Et skikkelig pikeværelse. Skal bli spennende å bo på 9m2 i to måneder. Et rom hvor sengen tar opp ca 60% av plassen. Du kan jo selv se hvor stor plass jeg har



På fredag begynner de å rive opp gulvet nede i leiligheten og de regner med å være ferdig 1 Juli. Kan jo bli en interresant sommer. Heldigvis så har jeg et lite loftsvindu slik at jeg kan ligge å se på stjernene når jeg legger meg.

I dag har jeg hørt på det kommende (kommer 13 Juni) albumet til Foo Fighters som skal hete "In Your Honor". Platen åpnet med tittellåten og det er noe av det råeste jeg har hørt på lenge. Fytti griiiiiiiiiisen for en episk og storslagen låt. Nydelig! At det går bare nedover derifra er nesten helt greit og at platen avsluttes med Foo Fighters som spiller bossa jazz sammen med Norah Jones er NESTEN tilgivelig. Fikk også hørt på den kommende Jamiroquai platen, men der var det ikke mye å skrive hjem (eller bort) om. Fikk i tillegg rasket med meg noen cd'er.

Bruce Spingsteen - Devils and Dust
Morrisey - Live from (ett eller annet sted, sikkert Earls Court eller noe)
Tom Mc Rae - Begge de to siste platene
Ben Folds - Husker ikke tittel
En haug med andre ting som var mer eller mindre spennende (Nat Imbrug, Robert Plant etc).