tirsdag, mai 10, 2005

Puss meg ihjel

Skulle ønske overskriften egentlig var svensk, men den norske versjonen hører nok mer hjemme i hva som er virkeligheten. Har begynt på et vinduspusse prosjekt som er større enn hva jeg hadde regnet med. Har fått i oppdrag å pusse hele Hydro sin bygningsmasse på Kjørbo ved Sandvika. De som har kjørt utover E18 har kanskje sett komplekset og skjønner hva jeg prater om. Vi snakker sikkert 1 000 vinduer som skal pusses både innvendig og utvendig. Heldigvis er jeg ikke alene om oppgaven, har leid inn Steffen og Alex som naldragere. Det er bare det at når jeg kom til vindu nr 287 (?) i dag så forsvant motivasjonen og lysten til å så mye som å ta i en forvasker ut av vinduet. Det sa kraftig stopp, men hva skal man gjøre? Vil man ha pengene så må man bare fortsette. Hadde jeg ikke hatt iPod (eller musikk med andre ord) hadde jeg til slutt knust vinduene i fortvilelse over at det ser ut til at de formerer seg og bare blir fler og fler. Vi pusser fra 07-17 hver dag og har 3 uker på oss. I dag var dag nr 2......sukk.....