onsdag, mai 04, 2005

"HERE WE GOOOO........."

Fikk i dag "Everywhere but home" dvd'en til Foo Fighters. En tretimer lang live dvd. Har nå i løpet av dagen sett hele konserten to ganger. La det være klart at Dave Grohl er kongen av "HERE WE GO!", "OH YEEEEAAAAAAAAHHHHHHH....." og "SING IT!!" Jeg tenkte jeg skulle telle etter hvor mange ganger han skrek "HERE WE GO", men etter et par og tjue ganger gadd jeg ikke mer. Han er ekstrem. Grei konsert, de er veldig flink til å gjøre mye ut av låtene sine, lager alternative slutter og en del morsomme og kreative mellom partier.



Siden jeg nå bor gratis på loftet hos de jeg egentlig leier av, mens det legges nytt gulv og tak i leiligheten min, har jeg tilbudt meg å sitte litt barnevakt for de to små jentene deres. Det er Andrea på 13 mnd og Wilma på 3 og halvt år. To kjempesøte små jenter som lager masse lyd. Jeg har ikke den helt store erfaringen med små barn, men prøver å gjøre så godt jeg kan. Gi ei lita jente ei skje og en boks yoghurt og det neste du gjør er å prøve å få det ut av håret hennes.... Hvor i all verden får de forresten all denne energien fra? Er alle barn om dagen ADHD offere?


Miss Yoghurt 2005