fredag, mai 27, 2005

Nå er det slutt...

Jeg kan jo ikke sitte her og velle meg i denne tristessen, det får være grenser på hvor lenge jeg skal sitte her og føle meg lurt...2 dager for holde. Dette har jeg jo virkelig ikke tid til.

Var på nyåpnet Jacob Aal i går sammen med Julian. Stedet har fått seg en ansiktsløfting, men til det bedre? Kanskje. Så helt greit ut, men ikke så mye mer. Julian derimot tok seg svært godt ut med øl og mørk bakgrunn..hehe:



I kveld er jeg på fest hos Joachim og Cecile. Sitter ut å griller og fryser. Er det sommer så er det sommer!!!

P.g.a diverse hendelser i det siste så er det blitt en ledig plass på Italia turen i Juni. Noen som vil være med? Den som kan gi meg den beste grunnen til hvorfor akkurat DU skal være med vinner.

Tusen takk Steffen!!! That's what friends are for.....