lørdag, februar 11, 2006

God Morgen

Ja, da er vi godt i gang med aa drite ut nordmenn her i Alaska. Var paa karaoke i gaar og etter noen oel klarte folk aa overtale meg til aa representere Norge. Jeg ble ropt opp som "Pink Lover Boy" og fikk gleden av aa malktraktere "Song 2" av Blur. De ville hoere A-Ha, men jeg avslo hoeflig.

Cd ble forresten overbrakt til stor takknemlighet, det var da enda godt siden jeg faktisk la ned et godt stykke arbeid i den. Erik etterlyste en tracklist og den kan dere jo faa.....ikke akkurat som om jeg har noe annet interresant aa melde, enda.

Cd'en ble kalt "To Lisa From Space With Love" og inneholdt foelgende 17 laater:

  1. Life On Mars?
  2. Changes
  3. Starman
  4. Ziggy Stardust
  5. Rebel Rebel
  6. Young Americans
  7. Fame
  8. Always Chrashing In the Same Car
  9. "Heroes"
  10. Ashes To Ashes
  11. Fashion
  12. Jump They Say
  13. Untiteled #1
  14. Hallo Spaceboy
  15. Dead Man Walking
  16. I'm Afraid Of Americans
  17. Sunday

Som dere ser saa ble det nesten en Best Of samling, med noen faa unntak. Jeg tok ikke med Space Oddity og jeg styrte unna "Let's Dance" albumet. Jeg tenkte at skulle cd'en vaere representativ for hans areid kunne jeg like gjerne ta med en del kjente laater pluss det faktum at selv om de er kjent saa er de jo ikke daarlig.

Ok, anywho , naa er det tid for frokost og da snakker vi Reinsdyr poelse og poteter...nam!