mandag, januar 23, 2006

Goodbye

Solgte i dag min Gibson SG Standard. Det var litt trist å få et "hull" på veggen der hvor den har hengt. På den annen side spilte jeg aldri på den og nå har jeg i stedet en liten haug (20stk) 500 lapper som jeg kan kose meg med i stedet.

Jeg reiser vel over en tur til Chicago igjen rimelig snart. Så får vi se hva spennende jeg har med tilbake igjen. Jeg gleder meg ihvertfall masse masse til å campe på Guitar Center igjen og å jafse i meg en "Burrito as big as your head". Jeg har faktisk ikke klipt meg siden sist jeg var der heller så da får jeg vel ta turen innom den outrert homofile mannen med sine glimrende geografi kunnskaper:

Homofil frisør med mexicansk aksent: "So, where are you from?"

Arild: "Norway"

HFMMA: "Northway?"

Arild: "No, Norway"

HFMMA: "Nordway?"

Arild: "NORWAY. N-O-R-W-A-Y"

HFMMA: "Oh, Norway. Where is that? Uptown?"

Arild: "yes....."

Moro skal det bli uansett.