fredag, januar 13, 2006

Kjøter

I går kveld går jeg ut av bilen min, krysser veien og skal gå inn porten der jeg bor. Da kommer det en dame i mot meg med en hund i bånd. Kjøter'n løper rett mot meg fordi den har sånn justerbart bånd. Plutselig hopper djevelbikkja opp og planter tenna i låret mitt. Det gjør driiiiiitvondt. Dama drar til seg bikkja og skjenner litt på den. Jeg griper om foten og står og har vondt, hva gjør dama?? Hun mumler et "unnskyld" også haster hun videre. Hun spør ikke hvordan det gikk engang. Jeg skjønner jo hvorfor hun stakk, jeg kunne jo forlangt dritthunden avlivet. I kveld skal jeg ligge i buskene og vente på at hun går forbi igjen og da skal jeg sikre meg navn og nummer. Dama skal ihvertfall få erstatte dressen min som har et fint hull på buksa etter hitlerkjøtern. I tillegg skal hun få høre at hun ikke er skikket til å ha hund slik som hun oppførte seg. Får jeg sjansen skal jeg også plante en vernesko langt inn i kjeften på mongotispa. ARGH....Puddel¤&@#!!!!!