tirsdag, februar 07, 2006

Skyer

Sneen har lagt seg som en klam hand over hele byen. Bilen min kan jeg bare gi opp å få kontakt med. Det er et pes å komme seg til postkassa.

I forbindelse med innlegget om gitarer her for noen dager siden så fikk jeg inn noen tegninger av skyer fra folk som tydeligvis synes at innlegget ikke var så veldig interresant. Det var jo hyggelig. Christian tar klart prisen for det fineste bidraget og får her publisert bildet sitt, flott gjort Christian. Han har her klart å vise sin "fantasi" på en kreativ måte.....



Ellers må jeg si at jeg er litt sånn småskuffet etter å ha lest meg halvveis igjennom Bill Bryson sin "A Short History Of Nearly Everything". Han tar for seg en del teorier og skriver på en måte som om de er beviste fakta. Det blir sikkert bedre når jeg kommer overt til mer kontrollerbare ting i boken.

Joachim ønsker seg mer sne i byen. Jeg lurer på om jeg skal skaffe ham litt valium.