mandag, februar 06, 2006

Lekkerbisken

Var som sagt innom Chicago på vei hjem fra Alaska og der fikk jeg tak i en aldri så liten lekkerbisken. Etter å ha solgt Gigson SG Standard'en for et par uker siden hadde jeg fornyet gitar kapital og snuste rundt på Guitar Center for å se om de ikke hadde noe som kunne fatte min interresse. Der, midt blant en haug med andre gitarer var det en som skilte seg ut. Det var nærmest som blomst i møkka som ropte: "Arild, Arild...over her". Der åpenbarte det seg en vakker vakker blomst. Det var en Fender Telecaster '62 i candy apple red og med Bigsby. Siden det var den siste de hadde igjen og de var sånn rimelig hypp på å bli kvitt den fikk jeg århundrets deal. Jeg lo hele veien hjem til Oslo. Her har du nyeste tilføyelse til familien:



Hvis du er totalt uinterresert i gitarer var nok dette innlegget litt kjedelig for deg. Du i stedet tegne en tegning av en morsom sky og sende til meg på epost.