mandag, februar 06, 2006

Mission Impossible

En skjønn liten skapning i Anchorage, Alaska gav meg en umulig oppgave, nemlig å samle de aller beste Bowie låtene på en cd og gi den til henne. Aller aller først ble jeg jo kjempeglad for en slik jobb, men det tok ikke lang tid før heller frustrasjonen meldte seg, for hvilke låter skulle jeg velge? De jeg synes er best? De jeg tror hun vil like? Hit'ene? Med et par unntak aner jeg ikke hva jeg skal ha med. Jeg har nok kanskje hørt meg litt blind (eller blir det da døv?) Her trenger jeg deres hjelp. Vær så snill og velg minimum 3 låter som dere mener bør være bankers på en slik samling. Det gjør ingenting om flere nevner de samme låtene for da betyr det bare at den/de låtene skal med.

Deres hjelp mottas med stor takk! På en eller annen måte blir en bidragsyter premiert med en øl eller tre.