torsdag, april 13, 2006

Asfalt-påske

Skulle gjerne ha fulgt resten av nasjonen opp til fjells eller ut til kysten, men "noen" må jo holde hjulene i gang mens alle andre daffer seg. Derfor blir det by-påske på meg i år. Jeg skal sitte på Gardemoen og se på at mennesker reiser til eksotiske steder som Molde, Kristiansund og Alta.

Ikke kan jeg sitte og kose meg med en '57 Twin Amp fra Fender lenger heller, for den ble solgt i går. Penger inn, affeksjon ut. Beste forsterkeren jeg noensinne har vært borti.

Lyspunkter må vel være at Christian har kjøpt gave til meg som jeg venter spent på å få. Jeg har allerede sett den og gleder meg storlig. Desverre har jeg ikke noe bilde av den, men det kommer sikkert snart.

Grått vær og lite som minner om påske i hovedstaden.

Hvor skal dere hen i påsken da?