tirsdag, mars 28, 2006

Simpsons

Hadde en mini innvielse av nye kåken i går. Morten var på besøk for å hjelpe meg med å sette opp hjemmestudioet. Det ble ikke så veldig mye av akkurat det. Derimot fant vi esken med Simpsons DVD'er og satt oss ned. Det er befriende å se Simpsons sammen med noen som setter like stor pris de som jeg gjør. Ofte ler jeg ikke helt på de samme plasser som andre gjør. Høydepunktet var episoden "Homerpalooza" hvor det er med en haug med gjesteartister og hvor Sonic Youth spiller avslutningstemaet. Det ble også tid til gjennomlytting av Brute Choir's nye EP som jeg i farten ikke husker hva heter (det er noe med hender), men som er veldig bra. Jeg ble også enig med meg selv om at når Tin Machine spilte live i -91 så skulle jeg ønske jeg var fargeblind. Når omtrent et helt band stiller i neon fargede dresser eller shorter som ser ut som om de har gigantiske røde hunder er det ikke noe pent syn.

Fikk beskjed om at det tar 3-5 uker før jeg får bredbånd i den nye leiligheten, urk. Jeg prøvde å se om det var noen andre nettverk jeg kunne "låne" litt og det var det, men av en eller annen grunn ville de ikke fungere ordentlig. Morten klarte sågar å komme seg inn på en av naboenes ruter og vi var fristet til å kaste de ut fra nettet og bytte passord muahahahaha "nei nei, det her nettverket er mitt!! Har jeg alltid hatt!!"

Nå skulle jeg selvfølgelig ha avsluttet med et saftig Homer sitat, men jeg kommer ikke på et eneste ett akkurat nå.