søndag, mars 26, 2006

Mye på en gang

Nesten en hel uke uten oppdatering. Det skal det bli slutt på.

Var en liten tur i Chicago fra tirsdag til torsdag. Det var jo hyggelig som alltid. På vei over ble jeg sittende ved siden av Tommy Steine. Jeg har ALDRI likt Tommy Steine, før nå. Han skjønte at jeg kjedet vettet av meg halvveis over Atlantern og da forte han meg med aviser, Larson's Gale Verden, Vi Menn og annet som for noen minutter stjeler oppmerksomheten din og dermed ble turen ikke så uutholdelig. Takk Tommy!

I Chicago møtte jeg på to herrer som jeg tok med hjem igjen til Norge. Møt Hr. Sustain, Mr Wah-wah og Sir Distortion+.



Jeg er litt usikker på den sustain pedalen fordi folk sier så mye forskjellig om den. Noen sier den suger tonene så fælt at sustainen blir fæl og andre sier den er helt grei. Det finnes sikkert mange mye mye bedre, men jeg får gi den en sjansen ihvertfall. Mxr'en er jeg også spent på. Den er jo en klassiker og mange har brukt den, men jeg har ikke vært noe særlig borti den.

Dette blir forresten antageligvis det siste innlegget jeg skriver......fra Magnus Barfots gt. Holder på å flytte opp til Sofies gt ved Bislett. Jeg HATER å flytte, det er noe dritt å pakke alle sakene sine, bære de ut i bilen, så ut fra bilen, opp 2 etager for så å pakke alt opp igjen. Slit.

Det var det.