søndag, mars 05, 2006

Snørr, tårer og 5 mil.

Hu hei. Kommende fredag skal jeg gå til hytta på ski. Det vil si en distanse på 5 mil. Løypa blir: Frognerseteren-Kikut-Sandungen-Kattnosa-Gjerdingen-Bislingen-hytta (Svea/Mylla). Jeg har ikke tatt noen lengre skiturer i vinter og er svært svært spent på hvordan dette skal gå. Heldigvis skal jeg ha med meg Magne som er en erfaren turgåer. Jeg tenkte jeg skulle ta med kamera og dokumentere denne utskeielsen av en skitur. Lørdag er det meningen at vi skal gå tilbake igjen.

Jeg trenger nye ski staver, noen som har noen til salgs? Jeg så akkurat på nettet at de koster helt opp til 1650,- HVORDAN ER DET MULIG Å LAGE SÅ DYRE SKI STAVER?? Da burde de være gullbelagt.

Denne uken skal gå med til å lade opp til ski turen. Jeg tar mer enn gjerne imot tips til hvordan man aller best lader opp til dette.