mandag, februar 13, 2006

Ny sjanse

Jeg legger meg helt flat for all kritikk som kom etter Bowie samleren. Hva tenkte jeg paa? Jeg gikk vel kanskje for "hva tror jeg hun vil like". Jeg har derimot blitt gitt en ny sjanse. Han jeg bor hos, Camronn, vil ogsaa ha en Bowie samler, men han har gitt meg streng beskjed om aa kun ta med laater som jeg liker. Han vil ha et utvalg fra forskjellige perioder, men kun mine egne favoritter. Slik ble den samlingen seende ut:

  1. Andy Warhol
  2. The Bewlay Brothers
  3. Queen Bithc
  4. Lady Grinning Soul
  5. Fame
  6. Stay
  7. Always Chrashing In The Same Car
  8. "Heroes"
  9. Sons Of The Silent Age
  10. The Secret Life Of Arabia
  11. Fashion
  12. Scream Like A Baby
  13. Untiteled #1
  14. The Hearts Filthy Lesson
  15. I'm Deranged
  16. I'm Afraid Of Americans
  17. Little Wonder
  18. The Pretty Things Are Going To Hell

Denne ble altsaa litt anderledes. Dere har sikkert kritikk til denne og, men jeg kunne ihvertfall hoert paa denne svaert mange ganger foer jeg ble lei.

Skal jeg paa kino og se en eller annen film. Ellers har det blitt veldig mildt her borte og sneen smelter.

Jeg har faktisk glemt aa fortelle dere om min plan her borte. Jeg er nemlig paa utkikk etter Anchorage sin mest brune bar. Jeg har vaert paa et par allerede, men min soeken er fortsatt i full gang. Hittil leder et sted som heter "Al's". Der satt jeg sammen med en gjeng biker entusiaster og drakk oel. Jeg har hoert om et sted som heter "Darwin's Theory" som visstnok skal vaere svaert svaert brunt, dit skal jeg i morgen. Jeg skal holde dere oppdatert.