søndag, mars 19, 2006

Pixies på Lompa?

Jeg var på Lompa igjen i går kveld. Med Ellen og Kine Malen(e?). Jeg har alltid synes at det har vært noe kjent med den ene bartenderen på Lompa, men jeg har ikke helt klart og plassere han. Nei, jeg tenker ikke på han nordlands Adolf i strømpebuksa, men han andre som ser litt lettere orientalsk ut. I går derimot slo det meg med full tyngde. Det er jo Joey Santiago. Riktignok fra noen år tilbake, men likheten er slående ("slo det meg", "slående"....rart jeg overlevde denne turen på Lompa). Her er Joey:



Nå skulle jeg jo også ha hatt et bilde av bartenderen fra Lompa, men jeg fikk meg ikke helt til å ta et bilde av ham.

Ellers spilte det bulgarske husbandet topp som vanlig med slægere som "Take On Me" og "Sweet Home Oslo". Kveldens helt ble uten tvil Adam (fra Polen) som danset garantert 2 timer i strekk, mest alene. At han overhodet ikke kunne danse var tydeligvis ingen hindring. Når han til slutt fikk danse med ei dame svarte han med å begrave ansiktet sitt så langt inn i håret hennes som mulig, slik at det så ut som et hode med to kropper og dansen var over før den kom ordentlig i gang.