torsdag, januar 13, 2005

New York Mono

Dagen i dag har vært fylt med slaraffen og annen latskap. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har gjort NOE av betydning.

Jeg møtte Morten og Fredrik på Mono. Fredrik fordi han vil at jeg skal videreformidle en promo for et band som heter "The Vesper" og Morten fordi vi skal reise til New York om 2 uker og vi trengte å planlegge litt. Slik planlegging går som regel ypperlig når man blander det med et par øl. Til slutt etter noen øl var vi begge hjertens enig om at vi må besøke MOMA og ellers bare "follow the flow". Kanskje finne en god konsert og ellers bare se hva som skjer. Slike reiseplaner funker helt utmerket for meg.



Vi lekte samtidig litt med hvordan blitzen fungerer når man holder fingeren foran den. Det ble jo noen underholdene bilder. Jeg kan love at vi hadde det like koselig som det ser ut!

Noen som ellers har noen gode New York tips??